چگونه میتوان یک صورت چاق و خوش فرم داشته باشیم؟

لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند.چگونگی داشتن صورتی خوش فرم, بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر در برنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم.

دسترسی سریع به مطالب

    چگونگی داشتن صورتی خوش فرم

    درمان لاغری صورت با نوشیدن آب

    اب رسانی پوستنوشیدن مقدار کافی آب در طول شبانه روز به تامین آب میان بافتی سلول های پوست کمک میکند و باعث می شود صورت چاق تر شود نوشیدن روزانه حدود 7 یا 8 لیوان آب است که برای سلامت بدن الزامی است. در صورتی که آب مورد نیازبدن تامین شود شاهد پرحجم شدن عضلات و همچنین چاق شدن صورت خواهید بود توجه داشته باشید که برای چاق شدن صورت بهتر است از روش های طبیعی استفاده کنید زیرا انجام روش های غیرطبیعی چاقی صورت مانند بوتاکس و تزریق ژل ممکن است دارای عوارضی باشد ولی با استفاده از روش های طبیعی و خانگی هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نمی کند.

    آلوئه‌ورا

    آلویه ورا

    بسیاری از افراد از آلویه ورا برای درمان پوست و داشتن پوستی سالم استفاده می‌کنند. علاوه بر اینها،آلویه ورا با خاصیت منقبض‌کننده و سفت‌کننده‌ی پوست طبیعی، از لاغری پوست‌تان جلوگیری می‌کند و مانع از کشسانی پوست می‌شود. وفور آنتی‌اکسیدان‌ها در آلوئه‌ورا از هرگونه آسیب ناشی از رادیکال آزاد جلوگیری می‌کند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که آلوئه‌ورا با افزایش کلاژن سازی پوست می‌تواند چهره‌ای باطراوت به شما ببخشد. با ژل آلوئه‌ورا حدود 10 تا 15 دقیقه به‌آرامی پوست گونه‌های خود را ماساژ دهید. مدتی به آن دست نزنید و بعد آن را با آب گرم شست‌و‌شو دهید. این کار را دوبار در روز انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. راه دیگر استعمال آلوئه‌ورا این است که عصاره‌ی آن را آماده نمایید و حداقل یک‌بار در روز آن را به صورت خود بمالید

    سالاد کاهو و جوانه ی گندم

    سالاد کاهو

    گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده غذایی روزانه می تواند تاثیر زیادی بر روی نشاط و شادابی پوست صورت و هم چنین چاق تر شدن صورت بگذارد. جوانه گندم دارای ویتامین های E و B است و می تواند تاثیر زیادی بر روی آبرسانی پوست و افزایش آب میان بافتی داشته باشد.
    اگر می خواهید این سالاد تاثیر زیادی را بر روی چاق شدن صورتتان داشته باشد می توانید این سالاد را در وعده شام نیز میل کنید.

    گلاب و گلیسیرین

    گلاب و گلیسیرین

    باحواص گلاب چقدر آشنایید؟ گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌العاده‌ای است که در چاق شدن صورت عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست دارد و همچنین دارای خواص مرطوب‌کننده است. گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، به روی گونه‌های صورت خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت کرده و آن را هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و برجسته شود.

    شیر

    شیر

    البته شیر بدون شک بهترین رژیم غذایی برای همه‌ی گروه‌های سنی است. شیر حاوی مواد مغذی بسیاری چون انواع ویتامین ها و معدنی و پروتئین هایی است که نیازهای رژیمی روزانه‌مان را تامین می‌کند. با مصرف روزانه‌ی دو لیوان شیر در عرض سه ماه می‌توانید صورت چاق و گونه‌های برجسته‌ای را برای خود تضمین کنید

    کربوهیدرات

    کربوهیدرات

    اقلام غذایی خاصی وجود دارند که میزان خوبی از کربوهیدرات‌ها را در خود دارند. نان،برنج، پاستا و غیره همه جزء مواد غذایی مغذی محسوب می‌شوند. عجیب نیست که کربوهیدرات‌ها برای تامین انرژی روزانه بدن‌مان اهمیت اساسی دارند. میزان کمتر گربوهیدرات در رژیم غذایی‌تان به‌ معنی سوزاندن چربی بیشتر از زیر لایه‌های پوست‌تان است. پس حتما میزان کافی کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا مانع از سوزاندن چربی‌هایی شوید که می‌توانند باعث چاق شدن صورت شوند.

    گوشت میوه‌ی سیب

    گوشت سیب

    همه‌ی شما این جمله‌ی مشهور را شنیده‌اید که «با مصرف یک سیب در روز دیگر نیازی به دکتر نخواهید داشت». از قدیم‌الایام سیب میوه‌ای با ترکیبات غنی از مواد مغذی به‌شمار آورده‌ شده ‌است، اما خواص سیب از آنچه که فکرش را می‌کنید، بیشتر است، گوشت میوه‌ی سیب به شما کمک می‌کند که چهره‌ای چاق داشته باشید. سیب را در آب بجوشانید و آن را له نمایید. سیب لهیده را هر روز صبح به صورت خود بمالید و به‌نرمی آن را روی گونه‌های‌تان ماساژ دهید. در عرض چند روز حتما تفاوت را احساس خواهید کرد!