چگونه میتوان صورتی بدون چروک داشت؟

برای از بین بردن چروک صورت این ماده غذایی را از یاد نبرید

از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. چگونه میتوان صورتی بدون چروک داشت این راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک برایتان بازگو می کنیم.

دسترسی سریع به مطالب

    چروک صورت

    کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.

    مزایای مصرف واد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

    سالم تر و جوان تر با پوست صاف تر رابطه ای نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

    Chicken feet on a white background

     

    چگونه میتوان صورتی بدون چروک داشت:(کلاژن ماده ی دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت دارد و در واقع هزینه های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه بااین ماده است.

    کلاژن – پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .)

    پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه ی چینی ها به مصرف پای مرغ است.

     

    روش آمادگی ماسک رفع کننده چین و چروک پوست صورت:

    1. سیر را پوست کنید و در هاونگ بکوبید تا خمیری بدست آید سپس عسل و خاک رس را اضافه و خوب ترکیب کنید ،ماسک صورت آماده است.

    2. قبل از مالیدن ماسک ، صورت را با صابون معتدل و آب ولرم بشویید سپس مواد را روی صورت بمالید برای جلوگیری از ورود آن به چشم ، چشم را ببندید بگذارید 30 دقیقه بماند تا کاملا خشک شود سپس با آب ولرم بشویید

    3. سپس کرم مرطوب کننده بزنید تا پوست را نرم و مرطوب نگه دارید بعد از 7 روز استفاده نتایج آن را خواهید دید اگر آن را مرتب استفاده کنید بعد از چند ماه پوستی درخشان خواهید داشت.