banner

قوانین و مقررات - سیاست حفظ حریم خصوصی

قوانین و مقررات عمومی

رز سفید یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران و مشتریان می‌توانند در سایت و اپلیکشین رز سفید اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی رز سفید رو به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی‌می‌باشد.


قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های رز سفید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن رز سفید از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین رز سفیدمی‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات رز سفید تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر یا مشتری از خدمات رز سفید استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.


کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن رز سفید ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق می‌شود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی رز سفید می‌نماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد. (راهنمای ثبت‌نام)


شرایط ثبت سفارش

در رز سفید تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می‌باشد و رز سفید هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.


شرایط ارسال

رز سفید متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند رز سفیداز راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند. در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می‌شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می‌شود.

از آنجا که بازه‌های ارسال کالا برای رز سفید طبق زمان بندی‌های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست‌های خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق رز سفید نیست. فروشگاه اینترنتی رز سفید این اجازه را دارد تا بازه‌های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید. همچنین امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت. برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص می‌شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید. باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می‌باشد سفارش‌ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می‌باشد.


روز کاری

روز‌های کاری رز سفید شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:00  الی 23:00 می‌باشد.منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی‌ جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی‌ به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.


چک کردن مرسول

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی رز سفید هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.


قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.


شرایط بازگشت و عودت کالا کالا

راهنمای بازگشت کالا و لغو سفارش

ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از خدماتی می‌باشد که رز سفید برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.


شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک رز سفید یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک رز سفید محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

امکان انصراف از خرید برای کالا‌های آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی رز سفید و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.


درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی رز سفید اطلاع دهند. تیم پشتیبانی رز سفید پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.


مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی رز سفید انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.


هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده رز سفید می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به رز سفید باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام برای پشتیبانی رز سفید ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.


شرایط عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.


مشاوره رایگان

وب سایت رز سفید برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است. باید توجه داشته باشید که پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی‌کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است.


حفظ حریم خصوصی

هدف رز سفید حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور رز سفید برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، بیوتی کلاب، مطالب کاربران و …) نیز به اطلاعاتی از مشتری دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. این اطلاعات در دیتا بیس رز سفید ذخیره می‌شود که موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط رز سفید صورت می‌گیرد. رز سفید اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه ان به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. رز سفید در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، رز سفید این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد. اطلاعات مندرج در پروفایل‌های شخصی رز سفید که از سوی مشتری در این سایت به ثبت ‌میرسد نزد وب‌سایت امانت حساب می‌شود و وب سایت تمامی‌قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب می‌داند. وب‌سایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد. تنها به درخواست دستگاه‌های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارائه کند.